Posti tarvitsi ketterää kumppania asiakasneuvojien rekrytointiin
25.12.2023
”Biisoni on toiminut rekrytointikumppaninamme Postilla jo kolmen vuoden ajan. Tänä aikana Biisoni on toimittanut meille yli 100 asiakasneuvojaa erilaisiin tarpeisiin. Postilla on takana voimakas kasvu, jonka myötä ennustettavuus ja työmäärän tarve ovat sesonkipainotteisesti olleet vaikeasti arvioitavissa. Kumppanilta toivottiin hartiavoimia tällaisen paletin pyörittämiseen ja nopeaa reagointia erilaisiin työtarpeisiin. Arvostamme yhteistyössä Biisonin palveluasennetta ja ketteryyttä, jonka avulla Biisoni vastaa muuttuviin tarpeisiimme joustavasti ja nopeasti. Biisonilla on lisäksi hyvin kokemusta asiakasneuvojaprofiileista, joten homman ollessa tuttu myös rekrytointi nopeutuu ja säästää meiltä aikaa operatiiviseen työhön.”
Katri Oksanen, Postin asiakaspalvelujohtaja
Tietoa Postista
Posti on yksi Suomen, Ruotsin ja Baltian johtavista jakelu- ja logistiikkayhtiöistä. Postin tavoitteena on huolehtia asiakkaiden ja kaupankäynnin sujuvuudesta tarjoamalla Suomen kattavin palveluverkosto.
Yhteistyö pähkinänkuoressa
- Posti on hyödyntänyt Biisonin rekrytointi– ja henkilöstövuokrauspalveluja asiakasneuvojien rekrytointiin.
- Kolmen vuoden yhteistyön aikana asiakasneuvojia on rekrytoitu yli 100 henkilöä.
- Postin voimakas kasvu ja operatiivisen arjen kiireys johti rekrytointikumppanin hankkimiseen. Kumppanilta toivottiin apua rekrytointiin ja joustavuutta yhteistyöhön alalle, jossa ennustettavuus ja työmäärä vaihtelee sesongin mukaan.
- Biisonilla on Postille nimetyt yhteyshenkilöt, joiden kautta kiireellisetkin työtarpeet saadaan nopeasti täytettyä.