Garmin arvostaa rekrytoinnissa avointa kommunikaatiota

”Olemme hyödyntäneet Biisonin henkilöstövuokraus- ja rekrytointipalveluita Contact Center -asiakaspalvelijoidemme rekrytointiin. Palvelu on ollut meille hinta-laatusuhteeltaan oikein kattava ja se on mahdollistanut keskittymisen omaan operatiiviseen työhön. 

Yli 100 hakijan kartoittaminen omin voimin voi viedä jopa kuukausia aikaa. Biisoni hoiti hakijoiden esikarsinnan ja haastattelut, jolloin meille esiteltiin tehtävään sopivimmat hakijat. Tämä säästi hurjasti aikaamme. Yhteistyö on lisäksi ollut mielekästä hyvän ja avoimen kommunikaation takia. Tiedän, että rekrytointimme ovat hyvissä käsissä.”

Karolina Tanskanen, Garmin Nordic Team Leader

Tietoa Garminista

Garmin valmistaa tuotteita, jotka on suunniteltu ulkoilmaelämään. Yrityksen tavoitteena on tehdä töitä, jotta asiakkaat saavat kaiken irti harrastuksistaan. Garminilla on yli 19 000 työntekijää 80 toimistossa ympäri maailmaa ja tunnettu valmistamistaan GPS-navigointituotteitsta ja puettavasta teknologiasta autoilu-, ilmailu-, veneily-, ulkoilu- ja kuntoilumarkkinoille. Garminin mielestä joka päivä on uusi mahdollisuus innovoida ja päihittää eilisen tulokset.

Yhteistyö pähkinänkuoressa

  • Yhteistyön aikana Garminille on rekrytoitu Order Management Associate sekä Contact Center – asiakaspalvelijoita henkilöstövuokrauksen kautta eri pituisiin työsuhteisiin. 
  • Ulkoisen rekrytointipalvelun avulla Garmin on säästänyt omaa aikaansa operatiiviseen työhön, kun Biisonin vastuulla on ollut työpaikkailmoituksen laatiminen sekä työpaikkamainonta, suorakontaktointi, hakijoiden läpikäynti ja haastattelut sekä suosittelijoiden tarkastaminen. Lopputuloksena Garminille on esitelty työtehtävän kannalta potentiaalisimmat hakijat.
  • Garmin on arvostanut yhteistyössä erityisesti säännöllisiä tilannepäivityksiä ja konkreettisia, ajankohtaisia tietoja toimeksiantoon liittyen. Näiden avulla Garmin on voinut luottaa siihen, että toimeksianto etenee kohti lopullisia palkkauspäätöksiä.

Olemme täällä sinua varten