Välittäminen näkyy tyytyväisinä asiakkaina ja työntekijöinä
26.4.2020
Loistava asiakas ja työntekijätyytyväisyys!
Neljä vuotta sitten teimme päätöksen alkaa tehdä merkittäviä investointeja vuositasolla työntekijöiden viihtyvyyteen ja motivointiin. Toimme kaikille vuokratyöntekijöillemme henkilökohtaiset bonusmallit, vuosittaiset tykytapahtumat, tiiviin yhteydenpidon ja välittämisen jokaiseen kohtaamiseen unohtamatta pullantuoksuisia terveisiä aika-ajoin heidän työpaikoilleen.
Otimme tavoitteeksi olla Suomen paras vuokratyönantaja.
Pitkäjänteinen työ tuottaa tulosta ja vuoden 2019 osalta vuokratyöntekijät antoivat meille arvosanan 9/10, ja asiakastyytyväisyydestä saimme arvosanan 9/10. Olemme viimeisten vuosien aikana huomanneet, että näiden kahden arvosanan välillä on vahva korrelaatio.
Mitä tulosten saavuttaminen vaatii?
Vahvaa arvopohjaa ja hallinnon henkilöstön sekä johdon 100% sitoutumista yhtiön arvoihin ja yhteisiin tavoitteisiin. Empatiaa ja sitä että vaikeassakaan paikassa ei oteta oikopolkuja. Tämä koskee organisaation jokaista tasoa ja sitoutuminen on näyttävä joka päivä työntekijöillemme ja asiakkaillemme.
Kuka tästä hyötyy?
Kaikki. Vuokratyöntekijämme, asiakkaamme, rekrytointikonsultit, asiakasvastaavat, asiakkaidemme asiakkaat. Työn merkityksellisyyttä ei voi rahalla ostaa. Ylpeys omasta työstä rakentuu vahvan yrityskulttuurin ja oikeudenmukaisuuden päälle. Kaikki meistä haluavat tuntea itsensä arvostetuksi.
Koronan ravistellessa ennennäkemättömällä tavalla Suomen taloutta ja läheisiämme haluan kiittää Biisonin upeita ammattilaisia, asiakkaitamme ja ihmisiämme kentällä, jotka venyvät joka päivä huippusuorituksiin ja jättävät oikopolut ottamatta.
Yhdessä myrskyä päin!