Kiitos vuodesta 2018!

Kiitos asiakkaillemme ja työntekijöillemme menestyksestä!

Vuosi 2018 oli Biisonille voimakkaan kasvun vuosi. Yhtiön liikevaihto kasvoi yli 40%, pystyimme vastaamaan asiakkaidemme työvoimaan liittyviin haasteisiin ja samalla rikoimme 10M€ liikevaihtorajan, minkä olimme asettanut vuoden päätavoitteeksi. Toisin sanoen kasvoimme ulos tallista!

Sanotaan että menestys ruokkii menestystä. Tosiasia on että ihmiset ruokkivat menestystä. Onnistumisen ilmapiiri luodaan yhdessä sitoutumalla tavoitteisiin ja tekemällä joka päivä valintoja, jotka edustavat yhtiön arvoja. Välillä valinnat ovat kipeitä ja liikevaihtoa jää pöydälle, mutta näinä hetkinä punnitaan yksilöiden sitoutuminen yhtiön arvoihin.

Arvot, toiminnan eettisyys ja palvelu taas validoidaan asiakkailla. Jos asiakas ei osta arvoja ja palvelua, ei niillä ole kaupallista merkitystä ja yhtiö ei menesty. Olemme kiitollisia asiakkaillemme, että he ovat ostaneet työntekijäläheisen tapamme toimia ja monet asiakkuuksista ovat kehittyneet viime vuosien aikana strategisiksi kumppanuuksiksi, niin kuin yksi isoista asiakkaistamme yhteistyötämme kuvasi.

Ainoastaan kohtelemalla työntekijöitämme aina oikeudenmukaisesti ja reilusti pystymme takaamaan asiakkaillemme palvelutason mikä oikeuttaa meidät toimialamme kärkipään asiakastyytyväisyyteen 6/7 (kysely 12/2018). Huomionarvoista on, että saimme työntekijätyytyväisyydestä saman arvosanan 6/7. Näiden kahden välillä on vahva korrelaatio ja mottomme on, että tyytyväiset työntekijät takaavat meille tyytyväiset asiakkaat.

Mistä koostuu työntekijätyytyväisyys? No pääasiassa ihan arkisista asioista. Siitä että tehdään juuri niin kun on sovittu, pidetään toisten puolia tiukoissakin tilanteissa ja muistetaan huomioida muutenkin kun pelkästään työhön liittyvissä asioissa. Soitto silloin tällöin, että mitä kuuluu, miten on lähtenyt menemään ja voidaanko olla avuksi, saa ihmeitä aikaan. Tämän lisäksi yhteiset leffa- tai pizzaillat, missä hallinto tapaa kentällä työskenteleviä ihmisiä ja pääsee vaihtamaan ajatuksia, hitsaavat porukkaa yhteen.

Voimakkaan digitalisaation keskellä aina välillä meinaa unohtua, että ihmisistä tässä on kyse eikä applikaatioista. Toki teknologia auttaa palvelemaan työntekijöitä ja asiakkaita, mutta siitä ei saa tulla kulttuuria ja tekemistä hallitseva voima. Aivotutkija Katri Saarikivi totesi, että digitalisoitumisen voimakkaana aikakautena tarvitsemme entistä kipeämmin empatiaa ja inhimillistä kanssakäymistä. Sillä tiellä aiomme jatkaa myös tulevaisuudessa.

2019 lupaamme tarmolla ratkoa asiakkaidemme työvoimaan liittyviä haasteita, innovoida uusia keinoja luoda kasvua heidän kanssaan sekä lunastaa lupauksemme välittämisestä työntekijöillemme. Biisoni tulee vuoden aikana vahvistamaan rivejään myös rekrytointipalveluiden ja asiantuntijoiden tarjonnan osalta. Suunnitelmissamme on jatkaa kasvun viitoittamaa tietä, uhraamatta kuitenkaan asiakkaillemme ja työntekijöillemme tärkeitä asioita.

Tehdään tästä hyvä vuosi yhdessä!

Jukka Illi

Toimitusjohtaja

040 822 2277

Lähetä sähköpostia

Back to top